vrijdag 14 maart 2014

Come in my Dream !!




Heeeee, Super dat je wat over mij wilt weten.


Zal het een en ander over mezelf vertellen.

Mocht je op het einde nog vragen hebben, stel ze gerust en ik stuur je zo snel als ik 
kan een berichtje terug.

Ik ben vrouw van 36 jaar jong met een libido die net zo hoog is als haar 
aantrekkingskracht.

Verder ben ik vrijgezel en een echte levensgenieter.

Ik werk in de wereld van het interieurontwerpen en ga regelmatig naar feesten en 
festivals.

Verder vul ik mijn agenda het liefst altijd met leuke dingen.

Ik ben niet op zoek naar iets speciaals. 
Het moet gewoon klikken.

Een leuk en gezellig geil contact met mogelijkheid tot een date.

Ik zoek geen mannen die onzeker zijn over zichzelf of over zn prestaties in bed of gefrustreed zijn vanwege hun vrouw die niet hun sexuele behoeftes kunnen waar maken.

Dus geen moeilijk gedoe en gewoon gezellig wezen ;-)

Dikke fantastische kus

come-in-my-dream.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten