dinsdag 21 januari 2014

Rijpe milf zoekt vast sexcontact !


Hallo mooie mannen !

Mijn naam is Mireille. een lekkere rijpe milf van 56 jaar en woonachtig in Utrecht. Ik ben wel alleen, maar omdat ik toch wel een beetje aan mijn privacy wil denken heb ik mijn gezicht onherkenbaar gemaakt.
Ik ben namelijk een dame die nog heel actief in het leven staat. Ik heb samen met mijn overleden man keihard gewerkt altijd en dat heeft wel zo zijn vruchten af geworpen. Ik hoef me nooit meer zorgen te maken over geld en dat is toch wel heel erg prettig hoor.
Nou besteed ik dit geld zeker niet alleen aan mijzelf en ik doe er vele goede dingen mee.
Mensen kennen mij ook eigenlijk overal wel, dus misschien dat je begrijpt dat ik wel heel voorzichtig ben.
Nou zal je misschien denken, waarom huurt ze dan geen gigolo in, maar ik ga niet geld uit geven voor een uurtje plezier, terwijl er hier toch mannen genoeg zijn die ook net zoals mij verlangen naar lekkere geile en opwindende seks.

Je hoeft niet te reageren als je denkt nou dan kan ze mij mooi financieel ondersteunen, want zo werkt dat zeker niet bij mij.
Ik ben hier omdat ik zoek naar geile pleziertjes en niet naar mannen die ik financieel moet bij staan.
Ik ben opzoek naar een oprecht persoon. Iemand die net zoals mij geen genoeg kan krijgen van seks en zo nu en dan een heerlijk geil pleziertje wil zonder verplichtingen naar elkaar te hebben.
Ik wil je graag beter leren kennen, want ik vertrouw niet zomaar iedereen, dat heb ik wel geleerd hoor.
Ik heb namelijk ooit eens eerder een zoektocht gehad naar een man voor de seks maar die man bleek heel anders te zijn als hij mij verteld had.

Eerlijkheid staat bij mij dan ook hoog in het vaandel. Omdat we elkaar natuurlijk eigenlijk wel bloot geven lijkt het mij dan we ook eerlijk naar elkaar moeten zijn.
Ik zoek geen jongetjes van 18. Mannen van 40+ mogen reageren. En oja nog even dit, zorg wel voor genoeg energie want deze milf kan het wel even volhouden.

Groetjes Mirelle





 Rijpe milf zoekt sexcontact !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten