woensdag 22 januari 2014

Milf Reborn Noord Brabant, Sexy Milf zoekt heerlijk sexcontact

Geen tijd voor een relatie, maar wel zin in een avontuurtje op z'n tijd...
Alleenstaande milf is op zoek naar een jonge metgezel.
Ik loop al wat jaartjes mee, laten we maar zeggen, maar ik geniet nog even veel van de intimiteit als toen ik 18 was. Heb al veel dingen mogen mee maken zoals onder andere gangbangs en sexparty's.

En nu ben ik dus op zoek naar andere mannen die met mij contact willen en tijd met met willen doorbrengen. Eigenlijk wil ik het liefst steeds 1 en dezelfde persoon, maar die heb ik jammerlijk tot de dag van vandaag nog niet kunnen vinden.
Gezocht: aantrekkelijke jongeman (20-30), iemand die door de bedrijven door ook wat te vertellen heeft, iemand met inhoud dus.
Vertel me wat je doet, wie je bent en waarom je het hier zoekt.
Hygiene en discretie zijn een must, geen pre.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten