donderdag 23 januari 2014

Deze hete blonde milf zegt geen NEE !





Hallo lekkere mannen,

Ik zal al jouw wensen waar maken.
Ik zou graag alle wensen van jou waar willen maken.
Noem maar op en we gaan het doen.
Ik ben eens bereid om mij helemaal te geven, en het woordje NEE komt er dan bij mij niet in voor. 
Ik ben benieuwd wat voor lekkere dingen ik allemaal ga mee maken.
Voor jou, als man natuurlijk, ook een uitgelezen kans.
Wil je een keer anaal neuken
Nou dan weet je, bij mij kan dat !

Mijn naam is Barbera.
Ik ben 31 jarige vrijgezel.
Verzorgster van beroep.
170 lang, slank, Cup C, lekker kaal kutje.

Ik ben opzoek naar een man van willekeurige leeftijd.
Iedereen die wensen heeft mag zich bij mij aanmelden.
Uiterlijk is ook niet belangrijk maar heb wel hoge eisen qua hygiene.

Verder ben ik getest, dit laat ik ook regelmatig controleren !!!
Ik vind het belangrijk dat jij ook getest bent. 
Heb je dit nog niet gedaan, misschien dat je dit nog zou kunnen doen anders zal ik alle veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

Aangezien je bij mij natuurlijk heel ver kunt gaan, vindt ik dit heel erg belangrijk.
Zoek je dus een vrouw zonder veel eisen en een vrouw waarbij ALLES kan !

Stuur me dan snel een bericht met jouw wensenlijstje, en ik wil natuurlijk weten wie jij bent.

 xxxx Barbera




Geen opmerkingen:

Een reactie posten